Handlekurv


Handlekurven er tom

Sum total

0,-

Inkl.mva - ekslusiv frakt


FAQ

SPØRSMÅL & SVAR

For at det skal være enkelt for deg å få hjelp har vi samlet de vanligste spørsmålene vi får fra kunder her.

Skulle det vise seg at du trenger informasjon utover dette er det bare å kontakte oss her! Du kan også sende en mail til post@festfabrikken.no 

Du kan ringe butikkene våre direkte for varebeholdning etc - men er det spørsmål rundt ordre i nettbutikken, er det best å ta dette på mail. Vi får mange mail, men er ganske raske til å svare. Merk om det haster, vi leser mailer også utenom "vanlig kontortid"  

Jeg får ikke betalt med mitt kort, hva gjør jeg?

Vårt betalingssystem for kort inneholder et sikkerhetssystem som heter 3D-secure. Ved betaling i kassen blir du sendt til din egen banks betalingsløsning. Her krever noen banker at du bruker Bank-id for å gjennomføre kjøpet. 


Vi anbefaler at du prøver en annen nettleser (Explorer, Chrome, Safari, Firefox). Noen kan problemet løses ved å bytte fra mobil til Mac/PC f.eks.

Alternativt kan du betale via PayPal som vanligvis er helt problemfritt. Vi jobber for øyeblikket med nye betalingsløsninger slik at du som kunde skal ha flere valgmuligheter!

 

Hvor lang er leveringstiden på deres forsendelser?

Alle våre varer sendes med Posten/Bring og MyPack, normalt er Postens leveringstid 2-7 virkedager. Ta høyde for lenger leveringstid i sommerseong. Vi har ikke ferie i FestFabrikken, men ved høytider og ferieavvikling i Posten har vi opplevd noe lengre leveringstid. 


 
Hvor er min bestilling? 

Skriv inn ditt sporingsnummer på Postens sporingside (trykk her), så kan du se akkurat hvor pakken din befinner seg.

 

Hvorfor står det ingenting på Postens sider når jeg søker etter kollinummeret?

Det kan ta litt tid før kollinummer blir registrert på Postens hjemmesider. Hvis det likevel ikke fungerer etter en liten stund er det bare å kontakte oss her.


Hvor er min ordrebekreftelse?      

Når du har gjennomført en bestilling hos FESTFABRIKKEN.no sender vi alltid ut en ordrebekreftelse til din registrerte e-post adresse.
Kontroller alltid e-postadressen din nøye når du bestiller, dette er den vanligste årsaken til uteblitt ordrebekreftelse. Det kan også hende at e-postleverandøren din har et spamfilter som blokkerer for enkelte e-postmeldinger.

Hvis du tar kontakt med kundeservice her og oppgi for- og etternavn og mobilnummer så hjelper vi deg gjerne.

 

Hvor lenge blir pakken min liggende på Posten?

Pakken blir liggende hos Posten i maks 14 dager. Hvis du ikke henter den ut i dette tidsrommet blir pakken automatisk returnert til oss. FESTFABRIKKEN.no belaster kunde med en avgift på 300 kr for uavhentede pakker. Avgiften dekker returfrakt og håndtering.


Jeg har ikke mottatt noen hentelapp eller SMS fra Posten. Hva gjør jeg?

Vi anbefaler at du søker opp pakken på Postens hjemmesider med ditt sporingsnummer som er tilsendt din e-post adresse. Hvis pakken har kommet frem kan du hente ut pakken ved å vise sporingsnummer(kollinummer) og legitimasjon. Posten sender som regel ut en SMS eller hentelapp når pakken er fremme.

Jeg ønsker å returnere varer. Hva gjør jeg?

Benytt angrefristskjemaet du fikk på mail og send varene i retur til oss, helst sammen med pakkseddelen. Friste er 14 dager. Du kan bytte av hvilken som helst grunn du ønsker, bare husk å overholde fristen. 

Pakken min kommer i en eske fra deres leverandører - hvorfor det? 

Vi mottar store mengder pappesker med varene fra våre leverandører. Dette synes vi er litt synd å bare kaste, for å kjøpe helt nye for å sende varer i, når den samme nytten. Bra for miljøet og vi det hjelper oss å holde prisene nede til deg som kunde. Noen ganger vil du oppleve at de store eskene har logo som det ikke står FestFabrikken på, men vi pynter alltid litt ekstra med klistremerker og pakker varene inn med rosa silkepapir. De små pakkene våre sndes i rosa postposer. 

  • Kontakt Oss

    FestFabrikken v/PartyPlanner
    Curt Adeler Stredet 7
    3950 Brevik
    888150552 MVA

    Epost: post@festfabrikken.no 

  • Facebook